Nisseøl
Det er vist efterhånden på tide at jeg kommer med en øl anmeldelse. Så hvorfor ikke gribe fat i denne serie af “nisseøl”, når nu tiden er til det. Og nej, vi snakker ikke om hvidtøl fra KB eller des… Read More »Nisseøl
Det er vist efterhånden på tide at jeg kommer med en øl anmeldelse. Så hvorfor ikke gribe fat i denne serie af “nisseøl”, når nu tiden er til det. Og nej, vi snakker ikke om hvidtøl fra KB eller des… Read More »Nisseøl
Dagens juleøl kommer fra klippeøen i Østersøen. Det kunne være Estland… men det er Bornholm 😉 Nærmere betegnet er det fra Svaneke Bryghus, der også laver en de meget få stouter jeg bryder mig om, nemlig deres choko stout. Julebryggen… Read More »Julebryg fra Bornholm
Det er ved at være temmelig lang tid siden jeg har anmeldt en øl. Men nu er det jul, og så skal der anmeldes nogle juleøl. Vi starter med Santa C Ale fra Ørbæk på Fyn. Det er dem, der… Read More »Santa C Ale fra Ørbæk